Wiele pań nie jest zadowolonych ze zbyt małych piersi lub piersi obwisłych. Utrata wagi, ciąża lub niestety genetyka wszystkie te czynniki razem lub pojedynczo mają wpływ na wygląd kobiecych piersi. Panie, które nie są w stanie zaakceptować ich wyglądu  decydują się na zabieg powiększenia piersi. Powiększenie piersi i obawy przed – czy rzeczywiście jest się czego obawiać? Powiększenie piersi jest jedną z najczęściej wykonywanych operacji plastycznych w naszym kraju. Poddają się jej kobiety, dla których zbyt małe lub zbyt obwisłe piersi są przyczyną obniżonej samooceny i szeregu innych kompleksów. Decyzja o wykonaniu tego zabiegu powinna być jednak starannie przemyślana i skonsultowana z doświadczonym chirurgiem plastykiem. Pamiętaj, że robisz to przede wszystkim dla siebie. Poddając się plastyce piersi to właśnie Ty musisz tego chcieć. Żadna operacja z zakresu chirurgii plastycznej nie może być wykonana dla „kogoś” bo to dotyczy Ciebie i tylko Ciebie.

powiększenie piersi i obawy przed

Pacjentki, przed podjęciem decyzji o operacji powiększania piersi, najbardziej obawiały się tego, jaki będzie efekt końcowy.  Czy będzie daleki od zamierzonego, czy bliski ideału? Czy słusznie? Nie. Obecnie jest możliwe wykonanie symulacji 3D, która pozwoli zobaczyć nową siebie jeszcze przed wykonaniem zabiegu. Dzięki wspominanej symulacji mogę dobrać odpowiedni rodzaj i rozmiar implantów, które podczas operacji zostaną włożone pod mięsień piersiowy i pozwolą na powiększenie lub powiększenie z podniesieniem piersi.

ból po operacji powiększenia piersi

Panie boją się też bólu związanego z zabiegiem i ewentualnych powikłań pooperacyjnych. Dolegliwości bólowe po operacji powiększenia piersi są związane z indywidualnym progiem bólowym. W zależności od potrzeb można je łagodzić środkami przeciwbólowymi. Konieczne jest też noszenie specjalnego stanika uciskowego przez okres kilku miesięcy. Z kolei ryzyko wystąpienia jakichkolwiek powikłań pooperacyjnych jest znikome, zwłaszcza jeśli zabieg zostanie przeprowadzany przez wykwalifikowanego i doświadczonego chirurga plastyka. Warto dodać, że wykonanie operacji poprzedza przeprowadzenie szeregu badań i opracowanie szczegółowego planu leczenia, co jest gwarantem bezpieczeństwa każdej pacjentki.

powiększenie piersi czy warto

Z mojego doświadczenia wynika, że największą zaletą zabiegu jest  efekt widoczny niemal od razu.  To przekłada się na poprawę wyglądu i samopoczucia pacjentki. Naturalnie efekt utrzymuje się już latami. Co więcej, bezpodstawne są obawy dotyczące tego, że nowe piersi z czasem utracą swoją jędrność. Powiększony biust zawsze będzie wyglądał świetnie i naturalnie. Kwestią anatomii Pacjentek i ich oczekiwań jest to czy zdecydują się na implanty anatomiczne czy okrągłe.

powiększanie piersi

operacje plastyczne piersi