powiększenie piersi

Zbyt małe piersi, piersi obwisłe często nie powodują uśmiechu na twarzach Pacjentek, ale za to stają się źródłem wielu kompleksów. Z tego powodu coraz więcej pacjentek  decyduje się na zabieg ich powiększenia. Powiększenie piersi to bardzo poważna decyzja. Poniżej postaram zminimalizować ewentualne wątpliwości i obawy.

powiększanie piersi – rośnie liczba kobiet poddających się temu zabiegowi

Powiększanie piersi jest jedną z najczęściej wykonywanych operacji plastycznych w naszym kraju. Rownież światowe statystyki, wskazują na to, że coraz więcej kobiet się poddaje tej operacji. Zbyt małe lub zbyt obwisłe piersi są przyczyną obniżonej samooceny i szeregu innych kompleksów. Decyzja o wykonaniu tego zabiegu powinna być starannie przemyślana i skonsultowana z doświadczonym chirurgiem plastykiem, który spełnia również wszystkie kryteria formalne i korzysta z materiałów najwyższej jakości.

czego boją się pacjentki, które decydują się na powiększenie piersi?

Często pacjentki boją się, że decydując się na określone implanty i poddając się operacji nie osiągną zamierzonego efektu. Myślę, że  obecnie jesteśmy wspólnie w stanie zminimalizować to ryzyko. Wykonując symulację 3D,  która pozwoli zobaczyć nową siebie jeszcze przed wykonaniem zabiegu. Dzięki wspominanej symulacji chirurg plastyk może  dobrać odpowiedni rodzaj i rozmiar implantów, które pozwolą na ich powiększenie lub powiększenie z podniesieniem.

Ból i ewentualne powikłania pooperacyjne są również czymś co kojarzy się z zabiegiem. Dolegliwości bólowe  są związane z indywidualnym progiem bólowym pacjentek i w zależności od potrzeb można je łagodzić środkami przeciwbólowymi. Po operacji piersi konieczne jest również noszenie specjalistycznego stanika uciskowego.  Ryzyko wystąpienia jakichkolwiek powikłań pooperacyjnych jest znikome, zwłaszcza jeśli zabieg zostanie przeprowadzany przez doświadczonego chirurga plastyka. Warto dodać, że wykonanie operacji poprzedza przeprowadzenie odpowiednich badań i opracowanie szczegółowego planu leczenia, co jest gwarantem bezpieczeństwa każdej pacjentki.

czy warto się tak męczyć?

To już każda z Pacjentek musi ocenić indywidualnie. Pamiętajcie, że powiększenie piersi  jest  zabiegiem, który wykonujecie dla siebie a nie dla osób trzecich. Największą zaletą operacji jest to, że efekty są widoczne niemal od razu, a to przekłada się na poprawę wyglądu i samopoczucia. Dobrze powiększony biust będzie wyglądał świetnie i naturalnie.