Niestety, kości policzkowe i policzki trudno skorygować makijażem. Policzki mają duży wpływ na ogólny wygląd twarzy. Implanty policzkowe umożliwiają rozwiązać problem zbyt mało wyraźnych kości policzkowych lub zapadniętych policzków. Poprawiają również  owal twarzy. W dużym stopniu mają wpływ na odpowiednio wyraziste proporcje twarzy zarówno z przodu jak i z profilu. Z tego powodu zabiegowi wszczepienia implantów policzkowych poddają się najcześciej osoby o zbyt ostrych rysach twarzy lub zapadniętych policzkach. Osoby, którym zależy na uzyskaniu właściwych proporcji rysów twarzy.

jakie implanty  policzkowe

Na rynku dostępne są implanty w różnych kształtach i rozmiarach. W czasie konsultacji dr Bartłomiej Zoń dopasowuje je zarówno pod kątem kształtu i rozmiaru indywidualnie do każdego rodzaju twarzy. Zazwyczaj o kobiecych  policzkach uważa się, że wyglądają atrakcyjnie, jeżeli są pełne i okrągłe. W przypadku mężczyzn,  męskie kości policzkowe powinny być krótsze i węższe. Przed poddaniem się zabiegowi, pacjent musi być przekonany o jego zasadności. Implanty  policzkowe mają duży wpływ na  wygląd i kształt twarzy. Wykonane są z  różnych materiałów np.  z silikonu. Nie są wypełnione żelem, który mógłby wypłynąć z implantu po jego ew. uszkodzeniu.

jak przebiega zabieg wszczepienia kości policzkowych

Wszczepienie implantów kości policzkowych wykonywane jest w znieczuleniem miejscowym lub znieczuleniu ogólnym. Zabieg trwa około 60 do 120 minut. Chirurg plastyk ma kilka możliwości wykonania nacięć. Najczęściej jest to górna warga. Cięcie wykonuje się tuż nad dziąsłami. Implanty policzkowe mogą również zostać wprowadzone poprzez cięcie wykonane przy okazji połączenia zabiegu z  liftingiem twarzy. Po wykonaniu nacięcia, chirurg plastyk formuje lożę, w której umieści implant policzkowy. W dalszej kolejności zaszywa skórę w zależności od metody operacji szwami wchłanialnymi i niewchłanialnymi. Przez pierwsze dni po operacji pacjent może odczuwać dyskomfort. Twarz może być opuchnięta. Ulgę przyniosą okłady z lodu i leki przeciwbólowe.

implanty policzkowe przeciwwskazania

Warunkiem koniecznym do przeprowadzenia zabiegu jest dobry ogólny stan zdrowia. Prawidłowe wyniki podstawowych badań laboratoryjnych, które pacjent otrzyma do wykonania w czasie konsultacji. Bezwzględne przeciwwskazani do zabiegu to  skazy naczyniowe, zaburzenia krzepliwości, nieuregulowane nadciśnienie tętnicze, nieuregulowana cukrzyca, infekcja ropna skóry i śluzówek.

wypełniacze